Translate / Tłumacz

piątek, 13 grudnia 2013

Błąd z drzewem genealogicznym

Hej!
Sory że ostatnio nie pisałam, ale nie miałam czasu. Postaram się częściej pisać.

Powróćmy do notki. ;)
-Nie wiem jak u innych, ale kiedy moja simowa rodzina przeprowadziła się do innego miasta straciła ze sobą rodzinne więzi. Jak było brat i siostra to jest najlepszy przyjaciel i przyjaciółka :C
-Tym przykładem chciałam też uprzedzić inne osoby.
-Z tego co wyczytałam powinno się zapisać swoją rodzinkę do skrzyni simów i wtedy przeprowadzić do innego miasta. Później kliknąć na edycję miasta ( w tym nowym już) i wprowadzić tą ze skrzyni rodzin. C: (nie próbowałam ale wyczytałam. Więc nie wiem czy działa.)

Myślę, że może komuś pomogłam. C;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*