Translate / Tłumacz

piątek, 1 listopada 2013

Tajemnicze Drzwi (Dodatek Skok w Przyszłość)

Hej!
No dzisiaj to już drugi wpis, na blogu. Cóż, czasami trzeba popisać. Aha, nie wiem czy ktoś w ogóle czyta tego bloga. Prosiłabym o komentarze. Nawet w innym języku. Najlepiej po Angielsku!

Przejdźmy do notki. Tajemnicze Drzwi znajdują się w Oasis Landing. W "miejscu katastrofy" kosmicznego statku. A to wygląda tak:













Obiekt znajduje się na pustkowiach miasta. Rosną tam też kryształowe kwiaty oraz jest dużo nanitów(?) jakoś tak. Pewnie was interesuje co jest w środku, prawda? Więc tak, aby tam się dostać trzeba znaleźć klucz. Tylko pytanie gdzie? Ja nad nim myślałam i wymyśliłam, że moja simka pokopie takie coś.





To też znajduje się na pustkowiach, obok tajemniczego obiektu.






Gdy nasz sim będzie w tym kopał, powinien wykopać fragmenty klucza. Jest ich cztery. Kiedy sim je wykopie, klikamy na wyposażenie i naciskamy na jeden z nich. Tam powinna być opcja złóż w całość (coś takiego). Sim składa i mamy klucz. Klikamy z powrotem na "tajemniczy obiekt". Teraz będzie opcja użyj klucza. Sim wkłada klucz. W wykonaniu mojej simki wygląda to tak:













Drzwi się otwierają i..widzimy schody.













Niżej zwiedzamy i więcej nie mówie! Zobaczycie sami.
W każdym razie po "zwiedzaniu" wychodzimy i drzwi się zamykają. Kiedy będziemy chcieli tam znowu wejść, trzeba będzie znowu kopać, składać fragmenty klucza i otwierać drzwi.
No tym kończę notkę. Miłego grania i powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Nie gram w gry, jednak bardzo fajnie piszesz i widać, że robisz to z pasją :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zwiedziłam to miejsce (przed przeczytaniem twojego poradnika), ale jest bardzo fajny, dokładnie opisujący i myślę, że na pewno przyda się wielu osobom. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szukam i szukam ale nie mogę znaleźć obiektu 3. Mam już nawet po kilka obiektów (czyli np po 2 w tajemniczym fragmencie 4) i nie mam gdzie szukać, bo wszystko przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wpis :) Przydało się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy tylko u mnie tak sie stalo,ale gdy zwiedzalam miejsce katastrofy w srodku, nagle na pasku zadan wyswietlilo mi sie ,,pogawedka,, z jakims duchem. Byla to dziewczyna z pomaranczowa skorą i źołtymi,świecącymi włosami. Jest to miejsce wypadku i mysle ze to jedna z ofiar, ale nie wiem czy moja teoria jest prawdziwa. Ktos z was tez tak mial?

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcesz zagrać w THE SIMS 3 ? Tutaj masz generator kluczy:

    http://dlagier.com/the-sims-3-generator-kluczy/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*