Translate / Tłumacz

czwartek, 28 listopada 2013

Konie

Hej!
Sory, że tak długo nie pisałam, ale kompletnie nie miałam czasu.

Dużo osób pewnie lubi konie, mnie w simsach zafascynowały. Jeszcze jak grałam w Sims 2 to koni nie było. Toteż dla tego się tak stało. :D
Konie wymagają obowiązków takich jak:





Szczotkowanie













Czyszczenie kopyt











Oraz karmienie







Konia można nie tylko karmić z ręki! Wystarczy kupić mu sianko i porozrzucać. Koń może sam się psać albo pić wodę z jeziora/ morza/ rzeki. Oczywiście koń to także nasz najlepszy przyjaciel i sprawia nam dużo miłych niespodzianek! Choćby wygranie konkursu w tym miejscu( niżej na obrazku)













Na początku jednak trzeba odpowiednio wytrenować konia i jego właściciela poprzez treningi. Może być także problem z wejściem na konia. (na początku)

















Takie tamm. (ten biały to młody konik)








Pytania w komentarzach. Śmiało :) Nie kopiować treści i zdjęć.

2 komentarze:

  1. Fajny masz dom, koń zresztą też jest spoko, chociaż mustangi trochę ładniejsze, ale i tak jest super!

    PS Jaka to rasa?
    PS 2 Jaki masz rozmiar działki?

    Przy okazji zapraszam do mnie: simsytrojka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź na PS powiem szczerze że nie wiem (gdzieś tam jest przy tworzeniu konia)
    PS2 40x40

    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*