Translate / Tłumacz

piątek, 1 listopada 2013

The Sims 3 Skok W Przyszłość

Hej! Przedstawię wam dzisiaj nowy dodatek do simsów 3 skok w przyszłość. Mam ten dodatek i mi się podoba, więc postanowiłam że o nim napiszę. Dodatek pojawił się w Polsce 24 października. Jest to jedenasty dodatek do The Sims 3. Na początek zwiastun z Youtube Wprowadza on wiele nowości. Oasis Landing to jest nowe miasto. Z tego co mi się wie nie można w nim mieszkać od "początku". Kiedy stworzymy sima, zauważymy, że parę dni później pojawi się portal czasowy. To dzięki niemu będziemy mogli wysłać sima o kilkaset lat do przodu. Nasz sim lub simowie mogą wyruszyć w nieznane!




Portal Czasowy












W przyszłości czeka ich wiele nowości. Plecak rakietowy, spotkanie z potomkami, plumboty oraz kształtowanie przyszłości! Przyszłość może być różowa albo taka trochę zniszczona. Simowie mogą spać w "kapsułach sypialnych" i wybierać sny.



Wybieranie snu przez moją simkę



Spanie w "kapsule sypialnej"













Syntezator żywności










Syntezator żywności polega, na tym że sim wybiera danie które chce zjeść i ono się tak pojawia jak na zdjęciu.
Ostatnie zdjęcie przedstawia przyszłość "utopijną" czyli nazwaną przeze mnie różową. Na tym zdjęciu nie widać, że nad miastem jest tęcza. Nie widać także części miasta.




Ładnie, no nie?










Mam nadzieję, że ta notka się wam podobała. Proszę o komentarze. :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*