Translate / Tłumacz

sobota, 19 kwietnia 2014

Jednorożec!

Hej!
Przypominam jeszcze raz o tym blogu także:
Proszę KLIK

-------------------------------------------------------------------------

A dzisiaj o jednorożcu!

Jest to istota magiczna wprowadzona w dodatku Sims 3 Zwierzaki.

Gdzie znajdziemy jednorożca?

Wydaje mi się, że w każdym otoczeniu.
Oczywiście przy jeziorach, wodospadach etc. ( U mnie znalazłam w mieście Twinboork ( czy jakoś tak ) )
Znajdziemy go tylko w nocy lub na wieczór.
A tu poniżej zamieszczam filmik, ponieważ mi właśnie udało się specjalnie dla Was znaleźć ( około godziny 20-21 )

(Sorry za słabą jakość)

Jakie magiczne moce?
- Jednorożec potrafi się teleportować
-Błogosławić lub przeklinać

 Wideo Teleportacja

Czy jednorożec potrafi coś zapalić?
- Potrafi


A da się to zgasić?
- Oczywiście




Resztę magicznych możliwości musicie odkryć sami ;) .
Nie mogę za dużo zdradzić.

Ciekawostka:
Jeśli roślinka nam obumarła jednorożec może ją pobogosławić i w ten sposób ożywić.




To na tyle dzisiaj Paa! ;)
Mogę liczyć na komentarze?

PS odtworzyło Wam się wideo?

1 komentarz:

  1. Fajne ma moce. Tak video się odtworzyło. U mnie notka świąteczna, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*