Translate / Tłumacz

czwartek, 23 stycznia 2014

Eliksiry część 2

Cześć!
Przepraszam ze nie pisałam tak długo, ale wiecie szkoła. :C
W końcu udało mi się odnaleźć trochę czasu i piszę ten post.

W poprzednim poście poznaliśmy 2 eliksiry:
-Sok śmierdzący
-Eliksir płynnego koszmaru
http://simsowawikipedia.blogspot.com/2014/01/eliksiry.html

Teraz czas na resztę eliksirów.
Pierwszy w kolejności Eliksir poprawienia nastroju.
Działanie: Sim ma poprawiony nastrój +10 na 3 godziny.
( Następny eliksir to ten żółty, później niebieski i tak dalej bez tych dwóch podpisanych)
Eliksir 2 to Eliksir Pełnego Pęcherza
Działanie: W "szybszym" tempie simowi pogarsza się potrzeba pęcherza
Eliksir 3 = Eliksir Radykalnej Reperacji
Działanie: Pojawia się nastrójnik "natychmiastowe majsterkowanie" i nie wiem o co chodzi w tym eliksirze
Eliksir 4 = Metamorfium wymyślonego przyjaciela
Działanie: Zmienia wymyślonego przyjaciela w prawdziwego sima ( kiedyś napiszę o tym post)
Eliksir 5 = Eliksir Usypiający 
Działanie: Nastrójnik "turbo sen"
Eliksir 6 = Eliksir Znikającego Ninja
Działanie: Nie można wypić eliksiru na parceli domowej. Przyjmijmy że nasz sim jest w simowym rynku i szybko musi wracać do domu. Wyrzucamy ( będzie opcja wyrzuć eliksir to znaczy że sim wyrzuci na siebie nie wypije) eliksir i sim się do niego teleportuje. ( do domu) .


Eliksir 7 = Eliksir Duchów
Działanie: Sim zamienia się w ducha na jakiś czas, a później wraca do " siebie" .
Eliksir 8 = Eliksir Odmłodzenia
Działanie: Nie będę sprawdzać ponieważ moja simka jest wróżką i dlatego i tak długo żyje. C:
To koniec notki mam nadzieję że wam się podobała.
PS napisze ktoś komentarz? :C

2 komentarze:

  1. Eliksir Odmłodzenia działa tak, że jak go wypijesz np. w wieku emeryta, cofniesz się na początek grupy wiekowej młodego dorosłego ;-). Szkoda, że trzeba mieć Pokolenia, żeby zrobić te eliksiry... ja nie mam :-(. Off - top: Fajny kursor ;-D. Przestraszyłem się tego kota; myślałem, że komputer się psuje ;-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*