Translate / Tłumacz

piątek, 24 stycznia 2014

Kula odpowiedzi

Hej!
Mam dla was ciekawy post. Dzięki pewnej magicznej rzeczy ( nie ze store) możemy np. stać się bogatsi i zrzucić parę kilo.
A kluczem do tej radości jest zwykły obiekt mogący wydawać się tylko "zabawką" . Uwaga, uwaga przedstawiam Wam... kulę odpowiedzi!
Jeśli mi się dobrze wydaje to trzeba mieć dodatek Nie z tego świata. ( PS polecam :D )
Wystarczy kupić tą małą tanią kulę i zadawać jej pytania. A jakie tego Wam nie zdradzę przekonajcie się sami. Nooo.. dobra jedno C: .
Klik na kulę---> opcja "Czy będę bogaty? "
Simka potrząsa kulą i dostaje odpowiedź albo nie dostaje. Spróbuj wtedy jeszcze raz.
Odpowiedź którą otrzymała moja simka to.. (teraz nie uwierzycie)
...."Użyj motherlode"   oraz dodało mi kasę tak od razu. To było chyba 50000 simoleonów nie jestem pewna ale dość dużo. Fajne te kule, prawda?
Koniec notki :) Do zobaczenia w następnej.



Oceń mój post. Był przydatny?

3 komentarze:

  1. Też polecam Nie z Tego Świata ;-). Motherlode dodaje 50 000 $, ale ten numer z kulą nigdy mi się nie przytrafił ;-D. Zawsze kodami (lenistwo). A post rzeczywiście przydatny; można potraktować jako fajną ciekawostkę ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie dokładnie jest ta kula? w której zakładce, bo szukałam i niestety nie mogę znaleźć. :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*