Translate / Tłumacz

czwartek, 6 lutego 2014

Nie wiesz jaki dodatek wybrać? Przeczytaj post

Cześć!
Dzisiaj mam dobry humor i o wiele większą motywację, ponieważ jest sporo wejść na bloga w ostatnich dniach i z różnych krajów. Dziękuję Wam :* Te częste wejścia na bloga mnie cieszą.
No dobra przejdźmy do notki. Niektórzy mają do wyboru jeden dodatek i nie wiedzą którym wybrać, sama tak miałam. Dlatego Wam pomogę. Ocenię według mnie każdy dodatek ( albo połowę ). Nie brać ocen do siebie bo każdy ma inny gust, więc tak bardzo nie kupujcie według tego co napiszę :) .

Po zmroku  - Ocena 9/10 , Dlaczego?
Bardzo lubię ten dodatek, a te wampiry to taki dreszczyk strachu.  W tym mieście od tego dodatku coś mi się nie podoba, ale i tak jest super!

Rajska wyspa - Ocena 10/10 , Dlaczego?
Super dodatek, a te pływające syreny i podwodny świat i kurorty i nieznane wyspy! Świetny, mi się tylko troszkę miasto zacina.

Skok w przyszłość - Ocena 9,5/10 , Dlaczego?
Bardzo fajny dodatek, tylko ci potomkowie mnie denerwują, że każdy sim ma własnych potomków.

Nie z tego świata - Ocena 10/10 , Dlaczego?
UWIELBIAM ten dodatek!! Według mnie naprawdę wart polecenia! ( Te wróżki, wampiry, czarownice, dżiny, sterowanie duchem i tworzenie ich w CAS, super dodatek! )

Pokolenia - Ocena 7/10 , Dlaczego?
Uwielbiam kamerować ( kamera dochodzi w tym dodatku) i to mi się bardzo w tym podoba. A te odjęte 3 punkty? Sama nie wiem musiała bym się rozpisać, a nie mam tyle czasu. :)

Studenckie życie - Ocena 6/10 , Dlaczego?
Coś mi w tym dodatku się nie podoba, ale za to uwielbiam simorośle, te kierunki studiów. W sumie to fajny dodatek.

Cztery pory roku - Ocena 9/10 , Dlaczego?
Fajny dodatek i uzupełnienie gry. No bo w końcu jak tak bez śniegu, zimna, lata, deszczu, burzy , wiosny...

Zwierzaki - Ocena 9/10 , Dlaczego?
Tak jak w przypadku Czterech pór roku jest to fajne uzupełnienie gry.


Ogólnie najbardziej polecam: Rajską wyspę i Nie z tego świata, obydwa dodatki są SUPER!

Pomogłam? Pozdrawiam, Julia :*


Zimaa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*