Translate / Tłumacz

środa, 14 maja 2014

I...co dalej z konkursem?

Hejka!
Od piątku postanawiałam by napisać posta. Wreszcie nadszedł moment kiedy go piszę.
A więc, robię wyjątek i ogłaszam, że ...

KONKURS START!

Mimo iż uczestników jest zaledwie chyba 4 a miało być dziesięć, postanawiam żeby konkurs się zaczął!

Proszę przeczytaj to co teraz napiszę!

Prace przesyłacie na mój gmail :  Natura.jest.cudowna@gmail.com
I piszecie tak:

TEMAT: KONKURS

( Załącznik )

TREŚĆ:

Cześć! Przesyłam moją pracę na konkurs.
Moja nazwa gdybym wygrał/a to jest : ...  ( Tu podajesz swoją nazwę , np moja to by była Julia Kamyczek )
Wyrażam zgodę na umieszczenie mojej pracy w poście, na twoim blogu.




Możecie przesłać max trzy prace!

Czekam na Wasze " dzieła " .
 Przypominam, aby były " jak do albumu " .















6 komentarzy:

  1. Dzięki za info, wysłałam prace (z maila emmapcd@wp.pl), ale mogłabyś mnie jeszcze poinformować, czy aby na pewno doszły? Bo dość rzadko korzystam z emaila i może coś pokręciłam.
    http://deszczpada007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Doszły moje zdjęcia (lalka972@interia.pl)?
    Obserwuje<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*