Translate / Tłumacz

niedziela, 4 maja 2014

Konkurs!

Hej!
Od razu na wstępie mówię, że jeśli nie będzie brało w konkursie co najmniej 10 osób to się on nie odbędzie :/ .
Konkurs będzie polegał na " uchwyceniu profesjonalnego momentu w życiu sima " .
A więc wyjaśniam.

Trzeba zrobić grając w Simsy 3 zdjęcie, ale profesjonalne.
Na przykład podczas wesela, zabawy z zwierzakiem, występu ...
Żeby było " jak do albumu " .

Nagrody:

1. Napiszę na blogu post w którym " zareklamuję " twojego bloga albo konto na YouTube albo konkretny film. ( Nie musi być to związane ze Simsami ). + dyplom + wywiad ( jeśli chcesz )

2. Twoje zdjęcie będzie moim tłem bądź " nagłówkiem " na blogu. ( To zależy od ciebie ) . Przez dwa tygodnie. + dyplom

 3. Napiszę dwa komentarze na twoim blogu. + dyplom

Jak podobają się Wam nagrody? Może macie jeszcze jakiś fajny pomysł?

Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie to napisz mi pod tym postem komentarz " Biorę udział " .
Albo napisz na mój e-mail " Natura.jest.cudowna@gmail.com " , " Biorę udział " .
PS na E-mail lepiej :)

Narazie nie róbcie i nie wysyłajcie mi tych zdjęć, bo musi się zebrać 10 ( bądź powyżej ) osób.
Macie na to czas do 9.05 ( piątek ) .

Mam nadzieję że Wam się uda :) .


5 komentarzy:

  1. Biorę udział. Poinformuj mnie, jak będzie można nadsyłać prace, ok? ;)
    deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział ;-)
    simsytrojka.blogspot.com (wejdźcie na zakładkę "Konkursy")

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział . Paulina_Malinka_01@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*