Translate / Tłumacz

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Kto wygrał? - Wyniki Konkursu

Hej!
Przepraszam Was za ten jeden dzień, ale ja ciągle nie mam czasu. :(

A więc parę prac osób które się zgłosiło nie przyszły. Więc było trochę mniej prac!

A oto wyniki!

1 miejsce otrzymuje:

Ally!

Praca Ally
2 miejsce otrzymuje:

Em Emma!

Praca Em Emmy


3 miejsce otrzymuje:

Simon.K!

Praca Simona.K



Wszystkim biorącym udział dziękuje!

Osobom które wygrały poproszę żeby zerknęły jeszcze raz tutaj: http://simsowawikipedia.blogspot.com/2014/05/konkurs.html i żeby zobaczyły jakie były nagrody i podały mi w komentarzu albo w mailu ( Natura.jest.cudowna@gmail.com ) ważne informacje.

Czyli Ally potrzebuje nazwy bloga albo filmiku albo konto na YouTube i czy chcesz wywiadu. (1. Napiszę na blogu post w którym " zareklamuję " twojego bloga albo konto na YouTube albo konkretny film. ( Nie musi być to związane ze Simsami ). + dyplom + wywiad ( jeśli chcesz ) )

Em Emma potrzebuje czy chcesz nagłówek czy tło( 2. Twoje zdjęcie będzie moim tłem bądź " nagłówkiem " na blogu. ( To zależy od ciebie ) . Przez dwa tygodnie. + dyplom )

A Simon.K potrzebuje linku do bloga na którym mam napisać dwa komentarze. ( 3. Napiszę dwa komentarze na twoim blogu. + dyplom )

Dyplomy i nagrody postaram zorganizować jutro albo 

pojutrze!

Papa!

3 komentarze:

  1. Wygrałam!<3<3<3<3<3<3<3<3 OMG
    Dziekujeeeeeeee!!!
    Wywiad ok <3<3<3
    Blog:nice-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje blogi: (napisz po 1 komentarzu)
    simsytrojka.blogspot.com
    zamiedzaidalej.blogspot.com ;-)
    Dziękuję za 3 miejsce i gratuluję zwyciężczyniom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za 2 miejsce. Wybieram nagłówek. ; )
    Gratuluję pozostałym uczestnikom.
    deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ♥ ♥
Pozdrawiam Julia! ;*